Logo 1609bold

Gouden Pijl

Opdrachtgever
Gouden Pijl
Wat hebben we gedaan?

Al sinds 1976 verbindt De Gouden Pijl de prof- en amateur wielersport, en ook historie, feest en gezelligheid met elkaar. Het eendaagse evenement brengt ieder jaar ca. 50.000 bezoekers naar het centrum van Emmen. De bezoekers kunnen kosteloos genieten van de festiviteiten.

Door het wegvallen van een belangrijke sponsor, was het lastig om de begroting van Festival De Gouden Pijl rond te krijgen. De uitdaging was om de verschillende doelgroepen beter bij het evenement te betrekken.

Arrow golden
Arrow golden
Weten wat we voor jou kunnen betekenen?

Jij wilt impact maken met je bedrijf en een onuitwisbare indruk achterlaten bij jouw doelgroep. Zullen wij je daar bij helpen?

Neem contact op
Uitvoering

Daarom hebben wij een nieuwe en heldere positionering bedacht. Deze positionering kan worden door vertaald naar een communicatieconcept. Ook kan de positionering ingezet worden om de doelgroepen op nieuwe manieren bij het evenement te betrekken.

Meer waarde door aandacht

Er zijn veel dingen die onze aandacht vragen. Vrienden, hobby’s, werk en telefoon. Ook merken vragen geregeld onze aandacht. Maar hoe creëer je aandacht voor jouw merk? Door creatief te zijn en in te spelen op de behoefte van je doelgroep. Wij stellen het gangbare graag ter discussie zodat we samen jouw klanten kunnen verbazen met frisse, onderscheidende ideeën en tegelijk waarde toevoegen aan jouw business.

Over ons