Logo 1609bold

Gouden Pijl

Opdrachtgever
Gouden Pijl
Wat hebben we gedaan?

Al sinds 1976 verbindt De Gouden Pijl de prof- en amateur wielersport, en ook historie, feest en gezelligheid met elkaar. Het eendaagse evenement brengt ieder jaar ca. 50.000 bezoekers naar het centrum van Emmen. De bezoekers kunnen kosteloos genieten van de festiviteiten.

Door het wegvallen van een belangrijke sponsor, was het lastig om de begroting van Festival De Gouden Pijl rond te krijgen. De uitdaging was om de verschillende doelgroepen beter bij het evenement te betrekken.

Arrow golden
Arrow golden
Weten wat we voor jou kunnen betekenen?

Jij wilt impact maken met je bedrijf en een onuitwisbare indruk achterlaten bij jouw doelgroep. Zullen wij je daar bij helpen?

Neem contact op
Uitvoering

Daarom hebben wij een nieuwe en heldere positionering bedacht. Deze positionering kan worden door vertaald naar een communicatieconcept. Ook kan de positionering ingezet worden om de doelgroepen op nieuwe manieren bij het evenement te betrekken.

Meer waarde door aandacht

Het oplichtende scherm van je telefoon, de advertentie die voorbij komt op social media, deze tekst: wat krijgt jouw aandacht? In een wereld waar alles om aandacht schreeuwt, is creatief inspelen op de behoefte van je doelgroep cruciaal. We willen waarde toevoegen aan jouw business. Ontmoet hier ons team en lees over onze klanten en de projecten waar we trots op zijn.

Over ons