Logo 1609bold

Menicon

Opdrachtgever
Menicon
Wat hebben we gedaan?

Menicon is producent van contactlenzen. Ze willen het leven verrijken door de wereld helder én scherp te zien. Met het comfort van lenzen. In opdracht van Pienter Online Marketing hebben we een concept ontwikkeld om de onzichtbare kracht van contactlenzen tastbaar te maken voor de (online) campagnes die zij voor Menicon tot uitvoering brengen.

Arrow golden
Arrow golden
Weten wat we voor jou kunnen betekenen?

Jij wilt impact maken met je bedrijf en een onuitwisbare indruk achterlaten bij jouw doelgroep. Zullen wij je daar bij helpen?

Neem contact op
Concept

We hebben de pijnpunten van brildragers gezocht en daarbij laten zien hoe handig en comfortabel lenzen zijn. De uitdaging in de campagnes van contactlenzen is dat deze niet zichtbaar zijn. Daarom hebben we de meerwaarde van lenzen centraal gezet. Met lenzen ben je optimaal vrij, heb je optimaal zicht en ben je optimaal jezelf. Elke voordeel is gekoppeld aan een herkenbare situatie. Bijvoorbeeld: “Vol enthousiasme stap je op je fiets en opeens klampen de regendruppels zich vast aan jouw bril. Je bent vergeten het weer te checken. Met contactlenzen stap jij zonder zorgen de deur uit en hoef jij je nooit meer druk te maken om die onverwachtse regenbui of om brillenglazen die beslaan. Met contactlenzen heb je altijd optimaal zicht.”

Meer waarde door aandacht

Het oplichtende scherm van je telefoon, de advertentie die voorbij komt op social media, deze tekst: wat krijgt jouw aandacht? In een wereld waar alles om aandacht schreeuwt, is creatief inspelen op de behoefte van je doelgroep cruciaal. We willen waarde toevoegen aan jouw business. Ontmoet hier ons team en lees over onze klanten en de projecten waar we trots op zijn.

Over ons