Strategie | Marketing | Reclame

Ik stel je voor aan…

1609bold is een team van reclamespecialisten. Wij helpen merken impact te maken. Dit doen wij door het bedenken van strategieën en het ontwikkelen van campagnes, die een sterke merkbeleving bewerkstelligen.

De kracht van een merk zit ‘m namelijk niet in wat jij vertélt over je merk, maar wat mensen vínden van je merk. Een wezenlijk verschil. Echte impact maken vraagt een krachtige en stoutmoedige aanpak; gericht op de meerwaarde van jouw merk voor klanten.

  • Bastiaan Hollander
    Eindbaas
  • Peter Koopman
    De nestor
  • Bas Eefting
    Eindbaas lv.2
  • Karin Fockens
    Creatief boekhouder
  • Benjamin Pieters
    De junior
  • Lianne Strijk
    Consistent tegendraads
  • Charisma Jongst
    Kantoorbaas
  • Sander Bodewes
    Kantoornerd
  • Joricke Jaspers
    Contentgoeroe
  • Leonie Ribbens
    Doet iets goeds met projecten

Weg met aannames

Jarenlang was de wereld in de veronderstelling dat de mijl (1609 meter) niet onder de vier minuten gelopen kon worden. Het was niet alleen onmogelijk, het was zelfs gevaarlijk – aldus de experts.

Geprobeerd werd het zeker; maar zelfs lopers met briesende stieren achter zich aan als stimulans kregen het niet voor elkaar. Het oude record hield stand.

Tot 6 mei 1954. Roger Bannister brak het record. Hij liep 1609 meter in 3:59,4. Als belangrijk onderdeel van zijn training, visualiseerde hij zijn prestatie. Hij had geen externe stimulans nodig, wél zelfvertrouwen.

Binnen een jaar braken daarna nog 24 mensen de 4-minuten grens. Bannister had de mentale barrières weggenomen.

Dit is precies waar we als team voor staan. Weg met aannames. Als je maar hard genoeg gelooft dat het kan, is bijna alles realiseerbaar. Dit vraagt wel lef en een beetje stoutmoedig (bold) gedrag.

Dit hebben we al geprobeerd maar het werkt niet”, hebben wij dus geen oren naar. Juist als je denkt dat het niet haalbaar is, zetten wij er graag samen met jou onze tanden in.

“Als de experts zeggen dat het onmogelijk is,
dan kan het niet. Toch?”

Let’s stay in touch