Logo 1609bold

Samenwerken

Meer weten over hoe we kunnen samenwerken?

We zijn trots op het werk dat we maken. Houden van ons vak. Urenlang kunnen we erover vertellen. Als vakidioten trappen we dan regelmatig in de valkuil van vakjargon. Maar we snappen dat het niet gaat om wat we doen, maar hoe we jou kunnen helpen. Bel ons dan ook voor één of meerdere van de onderstaande vragen. Je mag natuurlijk ook een nieuwe uitdaging voor ons verzinnen.

  •   Mijn organisatie moet duidelijk(er) zichtbaar zijn;
  •   We willen nieuwe doelgroepen bereiken;
  •   Het nieuw ontwikkelde product of dienst moet gelanceerd worden;
  •   Krachtig positioneren van onze organisatie moet zorgen voor betere herkenbaarheid;
  •   We willen onze positie in de markt verstevigen of verbeteren;
  •   Onze producten of diensten moeten beter verkocht worden en een hogere conversie hebben;
  •   We willen nieuwe medewerkers aantrekken;
  •   Onze organisatie heeft doorlopend behoefte aan goed advies én uitvoering op gebied van marketing en communicatie.
  •   Onze ambities vertalen in een heldere visie voor zowel medewerkers en stakeholders als (potentiële) klanten.

Maar voor je samen gaat werken met een creatief bureau heb je vast ook vragen over de samenwerking en wat we opleveren. (Hier moeten dan items komen die open te klappen zijn)

 

Ik ben enthousiast om te starten, maar wat gaan we dan samen doen?

Voor ons gaat resultaat en kwaliteit boven het proces. We zetten niet de functie centraal maar de doelstellingen. Samen maken we een concreet plan van aanpak. Hoe dit binnen de bedrijfsdoelstellingen past en hoe dit op de marketing en communicatie afdeling invulling moet krijgen.

 

Ik heb al een marketingafdeling dus een bureau is niet nodig

In heel veel gevallen zijn we het daar niet mee eens. Uiteraard niet, hoor ik je nu denken. Maar zie ons als het creatieve verlengstuk van de marketingafdeling. We inspireren en pakken de onderdelen op die je niet in huis hebt. En het werk dat door de marketingafdeling zelf opgepakt kan worden, blijft uiteraard daar. We zijn het verlengstuk van jouw marketingafdeling. Waardoor flexibeler bent en meer disciplines direct beschikbaar hebt.

 

Moet ik afscheid nemen van mijn bestaande leveranciers?

Nee, dat hoeft niet. Want we kunnen niet alles zelf. Maar we zullen er alles aan doen om jouw merk de juiste aandacht te geven. Wij verzorgen, eventueel in samenspraak met je marketingafdeling, de coördinatie en planning. En betrekken andere partijen waar nodig. Dit kunnen je bestaande leveranciers zijn. Voor bijvoorbeeld fotografie, website of online marketing. En indien deze er niet zijn, zoeken we de geschikte partij(en).

 

Weet je wel aan wie je het vraagt?

Dat maakt namelijk nogal een groot verschil. Vraag je een medewerker naar een functie dan gaat het gesprek al snel over beschikbaarheid en uren. Voor je het weet verlies je de echte vraag uit het oog. Maar stel je de vraag aan een bureau, is dat ook niet zonder risico’s. Want vraag je een online marketing bureau deze vraag, dan is online marketing vraag het antwoord. Idem voor een media bureau. En hoe zit dat bij ons? Ook voor ons geldt dat wij in onze comfort zone schieten. Namelijk doelgerichte oplossingen verzinnen voor jouw marketing en communicatie doelen en uitdagingen.

 

Moet ik er ook voor betalen?

Ja. Want goed werk moet ook goed betaald worden. Maar daarin zijn we wel transparant. Aan het einde van de maand sturen we je een overzicht met de gewerkte uren. En alleen de gewerkte uren brengen we in rekening. Maar dit geeft je ook flexibiliteit. Even een periode met minder opdrachten? Dan maak je ook geen kosten. Daarnaast gaan we niet op vakantie en zijn we niet ziek. Ook hoeven we geen pensioen. En geen arbeidsovereenkomst. Laten we aan de slag gaan.

 

Zitten er voorwaarden aan de samenwerking?

We proberen zo open en transparant mogelijk te werken. Maar aan de zakelijke kant hebben we algemene voorwaarden https://www.1609bold.nl/algemene_voorwaarden-pdf/

 

Kan ik overstappen naar een andere partij? 

Liever niet. Maar alleen als beide partijen tevreden zijn kan er een goede samenwerking gerealiseerd worden. Mocht dit niet meer het geval zijn, dan stoppen we per direct met de samenwerking. We rekenen de gewerkte uren af. We hanteren daarin geen opzegtermijn. Geen risico’s dus. Mocht je er alsnog voor kiezen een vaste medewerker aan te nemen, dan kan dit.

 

Zullen we starten?

Bel ons! Dat kan op 050 402 7001. Je mag natuurlijk ook een mail sturen via info@1609bold.nl. En je treft ons aan op de Stationsweg 17 in Zuidlaren.

 

Hoe je contact opneemt maakt ons niet uit. Maar wil je uitzoeken welke aanpak of welke optimale invulling van het werk het beste bij jouw organisatie past, hoe je van klanten fans kunt maken en doelen kunt realiseren? Laten we beginnen met kennismaken. Dat is veel leuker dan brieven schrijven en mailen. Wij hebben er zin in.

CONTACT.