Logo 1609bold

NewComm IT

Opdrachtgever
NewComm IT
Aanleiding

Afgelopen jaar zijn we gevraagd om mee te denken in het concept voor NewComm IT. De uitgangspunten daarin waren vooral de kracht van de organisatie omzetten in een helder verhaal die zowel door de doelgroep mét IT kennis als de doelgroep zónder IT kennis tastbaar en begrijpelijk was. NewComm IT had behoefte aan een duidelijke marketingstrategie die richting geeft aan de uitingen en communicatie van het bedrijf. Met andere woorden, waar staat NewComm IT voor, wat maakt het bedrijf bijzonder en hoe communiceert het met klanten (bestaande en nieuwe).

Wat hebben we gedaan?

We vonden het belangrijk om de kracht van NewComm IT centraal te zetten. NewComm IT draagt bij aan het succes van klanten in een steeds verder digitaliserende wereld. Zij zorgen er samen met de klant voor dat de business meer relevantie en impact krijgt. We hebben dit uitgewerkt in een marketingstrategie,

Het concept

We claimen een moment. Een moment dat dichtbij is en niet te ver in de toekomst ligt. Maar wel een moment dat altijd onzekerheid biedt. Maar ook het moment dat je kunt aangrijpen om verschil te maken. Veranderingen door te voeren. Het moment van een nieuwe kans. Namelijk, morgen.

De data van gisteren, zorgt voor de kennis van vandaag en dit biedt de kansen voor morgen.

Weten wat we voor jou kunnen betekenen?

Jij wilt impact maken met je bedrijf en een onuitwisbare indruk achterlaten bij jouw doelgroep. Zullen wij je daar bij helpen?

Neem contact op
Meer waarde door aandacht

Het oplichtende scherm van je telefoon, de advertentie die voorbij komt op social media, deze tekst: wat krijgt jouw aandacht? In een wereld waar alles om aandacht schreeuwt, is creatief inspelen op de behoefte van je doelgroep cruciaal. We willen waarde toevoegen aan jouw business. Ontmoet hier ons team en lees over onze klanten en de projecten waar we trots op zijn.

Over ons