Logo 1609bold

AP

Opdrachtgever
AP
Wat hebben we gedaan?

Niet meer reactief, maar proactief. Dat is wat AP wilde worden toen ze bij ons kwamen. Om dit voor elkaar te krijgen, moest er een interne verandering plaatsvinden.

Wij hebben samen met het personeel een manifest ontworpen, waarin o.a. de kernwaarden van het nieuwe AP beschreven staan. Om deze kernwaarden concreet te maken, zijn er statements uitgeschreven. Deze krijgen de aandacht in de ontwikkeling van het personeel naar ‘Advanced People’.

Arrow golden
Arrow golden
Weten wat we voor jou kunnen betekenen?

Jij wilt impact maken met je bedrijf en een onuitwisbare indruk achterlaten bij jouw doelgroep. Zullen wij je daar bij helpen?

Neem contact op
Hoe nu verder?

De volgende stappen zijn het implementeren van een nieuwe communicatiestijl, en het organiseren van sessies met klanten en partners.

Meer waarde door aandacht

Er zijn veel dingen die onze aandacht vragen. Vrienden, hobby’s, werk en telefoon. Ook merken vragen geregeld onze aandacht. Maar hoe creëer je aandacht voor jouw merk? Door creatief te zijn en in te spelen op de behoefte van je doelgroep. Wij stellen het gangbare graag ter discussie zodat we samen jouw klanten kunnen verbazen met frisse, onderscheidende ideeën en tegelijk waarde toevoegen aan jouw business.

Over ons